Volkswagen Golf 1.6 CR TDi GARANTIE 12 MOIS
€ 5.999,-
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GT Design Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Winston Churchill 341 |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
GT DESIGN CARS - Rue Winston Churchill 341 4020 liège ( luik )
Votre future voiture sera :-) :
FR *Sera livré avec entretien, contrôle technique + carpass et 1 an garantie ( possible jusqu' a 4 ans de garantie ) / Nous proposons des financements / Reprise de votre vehicule possible! LE KILOMETRAGE GARANTI PAR CAR-PASS, NOUS REPRENONS VOTRE VÉHICULE AU, MEILLEUR PRIX N'HESITEZ PAS A NOUS CONTACTER POUR PLUS DE RENSEIGNEMENT**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars , pas qu' un service , une passion...
Jouw toekomstige auto zal zijn :-):
NL *Geleverd met volledig nazicht, onderhoudsbeurt, technische keuring + carpass en 1 jaar waarborg (mogelijk tot 4 jaar garantie) / Financiering ter plaatse mogelijk / Overname van uw huidige wagen mogelijk!
KILOMETERSTAND GEGARANDEERD DOOR CAR-PASS,WIJ HALEN UW VOERTUIG OP
BESTE PRIJS AARZEL NIET NAAR ONS.CONTACTEER VOOR MEER INFORMATIE**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars, niet alleen een service, een passie...
Your future car will be :-):
EN *Delivered with full service, maintenance, controle technique + carpass and 1 year warranty (possible up to 4 years warranty) / Monthly payment is possible / Possibility to take over your current car! MILEAGE GUARANTEED BY CAR-PASS, WE PICK UP YOUR VEHICLE FROM. BEST PRICE DON'T HESITATE TO US. CONTACT FOR MORE INFORMATION**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars, not just a service, a passion...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.