Volkswagen Golf 1.6 CR TDI HIGHLINE BMT DSG FULL OPTION
€ 6.000,-
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | XOTO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gistelsteenweg 140 |
Postcode | 8490 |
Plaats | Varsenare |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 964706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.xoto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Eerste inschrijvingsdatum : 23/01/2012
Kilometerstand : 188.500 KM.
***100% Ongevalsvrije, Belgische wagen met volledige onderhoudshistoriek, afkomstig van de particuliere eigenaar! Indrukwekkende uitrusting! Zéér mooie en verzorgde staat!
Verkoop in opdracht van de eigenaar, zonder waarborg!
Kleur : Platinum Grey
Interieur : Leder Vienna zwart
Motorisatie: 1.6TDi - 1598cc - 77KW/105PK - 9 Fiscale PK - EURO 5 - 113gr/CO² (NEDC)
Car-Pass link : https://public.car-pass.be/vhr/f4fabe6b-d982-4ef3-bb2a-cb2ece11191f
Nieuwprijs : € 36.478,-
* Nietrokersauto
* Belgische wagen
* Automatische versnellingsbak 'DSG' + Schakelpaddles
* Automatische klimaatregeling 'Climatronic'
* Xenon headlights
* LED dagrijlichten + bochtverlichting
* Navigatiesysteem GPS RNS 310
* Radio CD / MP3
* Boordcomputer Plus
* Soundsystem
* Multifunctioneel lederen Sportstuur
* Cruise control
* Elek. panoramisch schuifdak
* Donker getinte ruiten
* Sport-Comfortzetels
* Verwarmde zetels
* Elek. verstelbare lendensteun vooraan
* Pack City
* Lade onder de voorzetels
* Gekoeld dashboardkastje
* Aut. dimmende spiegel
* Elek. inklapbare - en verwarmde buitenspiegels
* Verlichte make-up spiegels
* Coming Home
* Opbergmodule
* Licht - en zichtmodule
* Licht - en regensensor
* Parktronic voor - en achteraan
* Neerklapbare achterbank
* Isofix
* Zwarte dakrails
* 16"Alu velgen 'Atlanta'
* Bumpers in sportief design 'Highline'
* Afneembare trekhaak
* Overname van uw huidige wagen is mogelijk!
Voor verder inlichtingen gelieve telefonisch een afspraak te maken.
Contactpersoon :
Van Oost Emmanuel : +32 (0)477 / 96.47.06
Allaert Henri : +32 (0)479 / 50.22.86
XOTO - Premium Cars
Gistelsteenweg 140
8490 Varsenare - Jabbeke ( Regio Brugge )
Knokke 25KM. / Gent 50KM. / Kortrijk 45KM. / Brussel 100KM. / Antwerpen 100KM. / Namur 170KM. / Hasselt 180KM. / Liége 200KM. / Luxembourg 300KM.
(Wij spreken Nederlands/ Nous parlons Francais / We speak English / Wir sprechen Deutsch)
XOTO staat garant voor een perfecte service na verkoop met eigen hersteldienst.
***ONDER VOORBEHOUD VAN SCHRIJFFOUTEN EN INCORRECTE INFORMATIE***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.