Volkswagen Golf 2.0 TDi Highline 150 ch - GPS - Garantie 12 mois

€ 19.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-07-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDi Highline 150 ch - GPS - Garantie 12 mois


€ 19.990,-

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Thomas Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haut des Fagots 3
Postcode 6730
Plaats Tintigny
Land België
GSM +32 (0)499 - 159915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thomascars.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

A vendre 19.990 € TVAC (récupérable pour assujettis) cette Golf diesel de 2019 avec 62.600 km, état neuf, équipée du GPS Europe grand écran tactile, le mains-libres Bluetooth, capteurs de parking avant/arrière, volant cuir multifonctions, régulateur de vitesse adaptatif, clim automatique bi-zones, jantes Alu, phares et essuies glace automatiques, sièges spécifique tissus alcantara, phares LED, etc,....

Disponible de suite avec 12 mois de garantie et un kit hiver sur jantes Alu offert.

Infos et rendez-vous ? Contactez Marc au 0499.15.99.15.

Le véhicule sera livré avec:

* Contrôle technique en ordre.
* Demande d'immatriculation et Carpass.
* Plus de 80 points de contrôle.
* A voir de préférence sur rendez-vous!
* sous reserve d'ereurs *

N'hésitez pas à nous contacter pour de plus amples informations.

Thomas Cars.... la passion de la belle occasion.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie