Volkswagen Golf 1.6 FSI Optive / 1e eigenaar/nap/airco/apk 01-2025/rijd schakelt perfect/inruilen is mogelijk/goed onderhouden
€ 2.999,-
Bouwjaar | 14-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.882 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 FSI Optive / 1e eigenaar/nap/airco/apk 01-2025/rijd schakelt perfect/inruilen is mogelijk/goed onderhouden
€ 2.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.882 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bob Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veersedijk 283 |
Postcode | 3341 LM |
Plaats | Hendrik-Ido-Ambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14964400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Bent u opzoek naar een betrouwbare en een leuke auto, dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum . adres Veersedijk 283, 3341 LM Hendrik-ido Ambacht ((( BOB AUTOS )))Om teleurstellingen te voorkomen, graag even bellen voor een afspraak bezichtiging en proefrit. Onder het genot van een bakje koffie kunt u onze auto's gerust bezichtigen. Wij werken 7 dagen per week ALLEEN OP AFSPRAAK. En zijn bereikbaar van 09:00 uur t/m 21:00 uur. Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit en bezichtiging. Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons. Wij houden geen auto vast zonder bezichtiging en aanbetaling. (wegens slechte ervaringen). Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij RDW. Directe tenaamstelling en vrijwaring is dan ook 24/7 mogelijk bij ons. Wij zijn telefonisch of via whatsapp te bereiken op 0614964400
= Bedrijfsinformatie =
U bent welkom in onze vestiging:
Veersedijk 283, 3341 LM Hendrik-Ido Ambacht
Wij zijn ook telefonisch en via WhatsApp te bereiken op 0614964400
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.