Volkswagen Golf 3.2 R32 | 5 Deurs | 250 PK | 6 Cilinder | Youngtimer | Leder | 6 Versnellingen | Navigatie | Airconditioning | Parkeersensoren | 18 Lichtmetaal | Xeno
€ 36.899,-
Bouwjaar | 13-06-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.364 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Volkswagen Golf 3.2 R32 | 5 Deurs | 250 PK | 6 Cilinder | Youngtimer | Leder | 6 Versnellingen | Navigatie | Airconditioning | Parkeersensoren | 18 Lichtmetaal | Xeno
€ 36.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 87.364 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Wientjes Auto's B.V. |
Contactpersoon | Michael Derks |
Adres | Land van de Dierenriem 44 |
Postcode | 7324 AA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franswientjesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - dec 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.516 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 2.080 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 15 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Het is het logo op deze auto dat u verzekert van de beste kwaliteit: Volkswagen. Want een Volkswagen is niet zomaar een auto, maar een topproduct van de Duitse auto-industrie. Kijk alleen maar naar deze Golf. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en elektrisch verstelbare lendensteun.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk climate control links en rechts gescheiden in deze auto, en die is er dan ook. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Bent u nieuwsgierig naar deze Volkswagen Golf? Laat het ons dan snel weten.
= Bedrijfsinformatie =
Frans Wientjes Auto's, uw BOVAG autobedrijf in Apeldoorn met gewaardeerde klantbeoordelingen. Wij zijn al ruim 25 jaar hét adres voor een jonge betrouwbare occasions. Daarnaast leveren wij ook nieuwe auto's. Kortom veel verschillende merken in all
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.