Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline Automaat/PanoDak
€ 9.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 11-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.793 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 173.793 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MKB Autobeheer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Protonweg 11 |
Postcode | 1627 LD |
Plaats | Hoorn Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4855449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkbautobeheer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Super koopje!
Geweldig uitgevoerde facelift VW Golf 1.6TDi DSG/Automaat
Onder andere voorzien van; Panoramadak, Sportstoelen, Adaptieve Cruise Control etc etc.
Rijdt en schakelt uitstekend
LET OP:
* Er zit hagelschade op het (kleine) dak
* Rondom parkeerschades
Bel voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
MKB Autobeheer en Autobedrijf Verburg zitten samen onder 1 dak.
MKB Autobeheer voor de in /en verkoop en Autobedrijf Verburg voor de techniek, een mooie samenwerking tussen 2 bedrijven met een rijke historie in Hoorn.
Inruilen is mogelijk, voor een indicatie van de inruilwaarde stuurt u een duidelijke beschrijving met alle info die de waarde beïnvloedt inclusief foto's via de mail op WApp.
Voordelige financiering/Financial Lease binnen 24 uur geregeld!
Aangezien wij niet altijd in de showroom aanwezig zijn raden wij u aan te bellen voordat u een auto wilt komen bezichtigen.
Showroomadres:
Protonweg 11
1627 LD Hoorn
Tel. 085-4855449
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.