vorige 19 van 35.707 volgende

Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline 1 e EIGENAAR , DEALER ONDERHOUDEN.

€ 9.480,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline 1 e EIGENAAR , DEALER ONDERHOUDEN.


€ 9.480,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Vries Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zutphensestraat 12-14
Postcode 7321 CL
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5428808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.devries-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze Golf is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en verstelbaar stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

= Bedrijfsinformatie =

Met het bijgeleverde teller rapport van Nationale Auto Pas weet je dat de kilometerstand van deze auto zuiver is.
***********************************************************************************************
De auto van uw keuze tegen een scherpe bodemprijs. Maar we doen meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. Zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar zorg aan besteed is. Inruil/Garantie/Onderhoud is uiteraard mogelijk, vraag naar de voorwaarden en controleer bij de auto de opties die voor u belangrijk zijn. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar contro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie