Volkswagen Golf 1.6 TDi Trendline DSG Navi A/C Bth 215X60M
€ 8.990,-
Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.225 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.225 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL DUMANE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Wavre 1261 |
Postcode | 1160 |
Plaats | Auderghem |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 6755657 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
GSM: 0032 475 42 94 84
FIXE: 02 675 56 57
TVA: 0458896706
CHAUSSEE DE WAVRE, 1261
1160 AUDERGHEM (METRO HANKAR)
Du Lundi au Vendredi
9H30-13H00 et 14H00-19H00
Le Samedi
09H30-13H00 et 14H00-18H30
!!attention emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent
*NOUS REPRENONS AUSSI VOTRE VEHICULE ACTUEL
* ESSAI POSSIBLE , DE PREFERENCE SUR RNDV.
* POSSIBILITE DE FINANCEMENT
* QUALITY DEALER
* KILOMETRAGE CERTIFIE PAR CAR-PASS
* + DE CHOIX EN CONSULTANT NOTRE SITE : WWW.SUPERCAR.BE
* LES OPTIONS SONT A VERIFIER SUR PLACE SOUS RESERVE D'ERREUR.
### POSSIBILITE DE PREPARATION AVANT PASSAGE AU CONTROLE TECHNIQUE , PASSAGE AU CONTROLE TECHNIQUE , ENTRETIEN ANNUELLE DE VOTRE VOITURE ###
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.