Volkswagen Golf 1.6 TDI / Highline / NAP / Mooi Donkergrijs /

€ 16.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.285 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 TDI / Highline / NAP / Mooi Donkergrijs /


€ 16.899,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.285 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Plaza Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterbroekweg 9G
Postcode 6247 BN
Plaats Gronsveld
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39898040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Dealer onderhouden,
4 spik splinter nieuwe all arasin banden erop,
Laatste grote beurt uitgevoerd op 11-02-2024

Volkswagen Golf / 1.6 TDI / Highline / NAP / Mooi Donkergrijs /


- Kenteken: SJ-631-K
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 110285 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DDY
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1243 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Breedte: 179 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Unikleur/pastel
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning


Wanneer je over de Autobahn zoeft in deze krachtige Volkswagen Golf, begrijp je waarom Duitse auto's wereldwijd zo hoog staan aangeschreven. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie