Volkswagen Golf 2.0 TDI R-Line/VOLL OPTIES HARMANKARDON
€ 30.400,-
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A&S CarsTrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pottenbakkerstraat 22 |
Postcode | 2984 AX |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17070997 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 223 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.359 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Mooie golf 8 R-line vol optie te koop met blauwe remklauwen en blauwe gordels. 19 inch R velgen.
beschikt tevens over alle denkbare opties zoals apple carplay, achteruit rij camera, harman kardon speakers, automatische inparkeersysteem, draadloos opladen, stuurverwarming, dode hoek sensoren, File assistentie, travel assist, en veel meer. auto is volledig dealer onderhouden en voorzien van alle terugroepacties m.b.t. de volkswagen kwalen. zorgeloos rijden en genieten van deze mooie Golf.
A&S CarsTrading helpt u met het meezoeken voor een bijpassend auto.
Neem een kijkje in ons autobedrijf of neem contact op met +31617070997.
Alle auto's zijn Apk gekeurd en worden voor de verkoop gecontroleerd en rijklaar gemaakt.
Bij ons is het ook mogelijk om de auto op uw naam te zetten dat kan 7 dagen in de week (o.a zondag) .
Avond bezichtigen? Dat kan ook op afspraak.
-Inruil is mogelijk
-Al onze auto's zijn rijklaar .
-Geen Extra kosten
A&S CarsTrading
Pottenbakkerstraat 22
2984AX Ridderkerk
Tel: 0617070997
Email: Ascarstrading@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.