Volkswagen Golf 8 2.0 TDI 150pk DSG-7aut. Slechts 64000km

€ 24.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.448 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 8 2.0 TDI 150pk DSG-7aut. Slechts 64000km


€ 24.945,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.448 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EK Auto's B.V.
Contactpersoon Edgar Kleine
Adres Morsestraat 13
Postcode 7903 BK
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 852412 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 15635761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ek-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 8 2.0 TDI 150pk DSG-7 aut. Navigatie, Stuur+ stoelverwarming, Full LED, PDC v+a, Apple+Android, Adapt.cruise, DAB+

Volkswagen Golf 8 2.0 TDI 150pk DSG-7aut. Slechts 64000km !!


- Kenteken: S-286-JN
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 06-04-2025
- Tellerstand: 64448 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat DSG 8-traps
- Kleur: zwart Metallic
- Kleur interieur:
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DSR
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1365 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Airbag pakket

- Bots herkenning en activatie
- Zij airbag(s) achter

Pakket: Navigatie pakket

- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Verkeersbord detectie

Pakket: Winter pakket

- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: LED lichtpakket

- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Matrix LED koplampen

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Android Auto audio
- Audio installatie
- DAB
- Draadloze telefoonlader
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Touchscreen bediening
- Verkeersborden detectie

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Ambient interieur sfeerverlichting pakket
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Centrale deurvergrendeling (afst.bed)
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Stuurwielverstelling (hoogte en diepte)
- Virtual Cockpit
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Veiligheid

- 4 seizoen banden
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning

Overige

- 12 maanden basis garantie inclusief
- 5 persoons uitvoering
- Achteropkomend verkeer waars

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie