Volkswagen Golf 1.6tdi Trendline NAVI-18-CRUISE-PARKING AR
€ 11.490,-
Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nextcar Mons |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | rue Georges Delhaye 1 |
Postcode | 7033 |
Plaats | Mons |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 182705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextcar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Véhicule belge (kilométrage certifié CAR PASS), parfait état, non accidentée, carnet d'entretien complet et à jour en concession VW. ZONE:4
***NAVIGATION***
***CRUISE CONTROL***
SYSTEME DE NAVIGATION
RADIO AUX / CARTE SD / USB
INTERFACE BLUETOOTH
VOLANT MULTIFONCTION
CRUISE CONTROL
LIMITEUR DE VITESSE
PARKING SYSTEM AVANT & ARRIERE
CLIMATISATION AUTOMATIQUE BIZONE
COMMANDE VOCALE
BANQUETTE ARRIERE RABATTABLE
PACK RANGEMENT
FIXATIONS ISOFIX
CAPTEURS DE PLUIE & LUMIERE
JANTES ALU 18'
Prix : 11.490€ ttc (livré avec contrôle technique, CAR PASS et garantie 1an)
Visites du lundi au samedi de 10h à 18h.
Pour nous trouver plus facilement indiquer dans votre GPS l'adresse suivante :
Rue des Sandrinettes 25
7033 Mons.
D'autres véhicules disponibles sur www.nextcar.be
Suivez-nous sur Facebook
https://www.facebook.com/nextcar.be
Belgische wagen (met CAR PASS), perfecte staat, ongevalvrij, VW onderhoudboekje.
***NAVIGATIE***
***CRUISE CONTROL***
NAVIGATIE PACK
RADIO AUX / SD / USB
BLUETOOTH
MULTIFUNCTIONELE STUUR
CRUISE CONTROL
SPEED LIMIT
PARKING SYSTEM VOOR & ACHTER
ELEKTRONISCHE AIRCO 2 ZONE
VOICE CONTROL
NEERKLAPBARE ACHTERBANK
OPBERGPAKKET
ISOFIX
LICHT & REGEN SENSOR
ALU VELGEN 18'
Prijs: 11.490€ ttc (geleverd met keuring, CAR PASS en 1jaar garantie)
Openingsuren: maandag tot zaterdag van 10u tot 18u.
Om ons nog gemakkelijker te vinden via gps. Gelieve het volgende adres in te voeren :
Rue des Sandrinettes 25
7033 Mons (Bergen)
Nog andere voertuig beschikbaar op www.nextcar.be
Follow us on Facebook
https://www.facebook.com/nextcar.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.