Volkswagen Golf 1.8 GTI syncro G60 RALLYE
€ 50.000,-
Bouwjaar | 21-12-1989 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.520 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-1989 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.520 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HJV Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooilijn 11 |
Postcode | 9231 DZ |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 354020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hjv-autoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Recaro interieur, Scirocco schuif/kantel dak, weitec schroefset, compleet custom RVS uitlaatsysteem, compleet gespoten in originele kleur, daarna een glascoating, g-lader en motor gedaan door ruurd16vg60. Zeer veel nieuwe OEM delen of beter.
Betreft prive verkoop, afgelopen 2 jaar 4 km mee gereden, word tijd voor wat anders, auto mag weg, hoeft niet! Geen inruil of moet ook iets unieks (VAG) zijn. VASTE PRIJS.
minpunten: pixels display klok valt soms weg (andere klok aanwezig) en hemel begint wat te hangen.
Volkswagen Golf 1.8 GTI syncro G60 RALLYE
- Kenteken: PN-FL-66
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 21-04-2026
- Tellerstand: 195520 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1989
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1781 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1189 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Schuifdak
- Warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank neerklapbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- 5-bak
- Anti Blokkeer Systeem
- Lichtmetalen velgen en brede banden
Recaro interieur, Scirocco schuif/kantel dak, weitec schroefset, compleet custom RVS uitlaatsysteem, compleet gespoten in originele kleur, daarna een glascoating, g-lader en motor gedaan door ruurd16vg60. Zeer veel nieuwe OEM delen of beter.
Betreft prive verkoop, afgelopen 2 jaar 4 km mee gereden, word tijd voor wat anders, auto mag weg, hoeft niet! Geen inruil of moet ook iets unieks (VAG) zijn. VASTE PRIJS.
Unieke auto die alleen maar meer waard word!
minpunten: pixels display klok valt soms weg (andere klok aanwezig) en hemel begint wat te hangen.
Inruil is mogelijk, om teleurstellingen te voorkomen graag bellen voor vertrek ivm beschikbaarheid.
Disclaimer:
Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden occasions besteedt wordt, kunnen wij niet verantwoordelijk/aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de gegevens. Bezoekers van onze site kunnen geen rechten ontlenen aan de door ons aangeboden informatie, prijzen of de gevolgen van eventuele via de informatie ontstane transacties.
HJV Autoservice
Rooilijn 11
9231 DZ Surhuisterveen
0512-354020
info@hjv-autoservice.nl
www.hjv-autoservice.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.