Volkswagen Golf 1.9 TDI Businessline airco
€ 1.200,-
Bouwjaar | 09-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 382.683 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 382.683 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | A.G. Bellstraat 53 |
Postcode | 7903 AD |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30286332 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.9 TDI Businessline airco
- Kenteken: 46-RT-ZX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 382683 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1896 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BRU
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1226 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- NBrake Assist System
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- JAudio-pakket
- Nsportief interieur
Interieur
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Jlichtmetalen velgen en mistlampen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Nkoppeltoename 74 Nm
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Jfull-LED koplampen
- Jlaser LED koplampen
- Jlichtmetalen velgen 7-spaaks 18"
- Nvermogenstoename 24 kW
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
INRUIL MOGELIJK
LET OP OP AFSPRAAK GEOPEND
VOORKEUR GAAT UIT NA BELLEN OF WHATSAPP
JS Auto's
A.G. Bellstraat 53
7903 AD Hoogeveen
0630286332
info@jsautos.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.