Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline / Automaat / Navi / Airco
€ 5.675,-
Bouwjaar | 02-08-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.882 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-08-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.882 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | APK Garage Hoofddorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paxlaan 10B Unit C |
Postcode | 2131 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5554026 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.apkkeuringhoofddorp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.326 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Merlin/scout, titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Leaseprijs: € 106 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Nette, goed onderhouden golf met automaat.
Auto rijdt perfect, dsg is recent gereviseerd.
Mooie, fijne auto.
Boekjes en NAP Bekend.
Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas.
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar.
Alle auto's hebben een NAP-certificaat, dus gegarandeerde kilometers! Inruil, FINANCIERING mogelijk.
Inruil van Uw Auto mogelijk!!
APK Garage Hoofddorp is een Erkend RDW Bedrijf.
Wij berekenen geen extra kosten.
Voor een proefrit bent U altijd welkom, liever wel op afspraak, 023-555.40.26 of mobiel 0686136052, dit om teleurstellingen te voorkomen.
APK garage Hoofddorp.
Paxlaan 10B
2131 PZ Hoofddorp.
info@apkkeuringhoofddorp.nl
apkhoofddorp@hotmail.com
Op al onze auto`s is een aankoop keuring toegestaan.
Auto heeft lichte gebruikssporen.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.