vorige 19 van 35.165 volgende

Volkswagen Golf 2.0 GTI

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.983 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.983 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Briqcars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Takkebijsters 42
Postcode 4817 BL
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 3036275 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.briqcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Voor miljoenen bestuurders is er eigenlijk maar één merk: Volkswagen. Das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Eén blik naar binnen bewijst het al: pure klasse, onder meer dankzij het lederen interieur. Bij de complete uitrusting van deze auto hoort ook stoelverwarming. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook sportonderstel, adaptieve mistlampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De Volkswagen is standaard voorzien van: lederen sportstuur, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
Deze Volkswagen Golf komt uit 2009, werd geleverd van 01-01-2009 tot 31-01-2013 en kostte toen € 31.650,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 240 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,9 seconden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie