Volkswagen Golf 2.0 GTI
€ 11.450,-
Bouwjaar | 2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.857 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.857 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kusters BV |
Contactpersoon | Berni Kusters |
Adres | Grotestraat 69 |
Postcode | 5821 AB |
Plaats | Vierlingsbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 631901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokusters.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze nette Volkswagen golf 6 Gti verkopen wij in opdracht van een particulier
Bij de auto zit ook een onderhoudshistorie erbij
- 09-03-2020 distributieketting vervangen (117616 km)
-09-11-2020 Dsg service beurt (130917 km)
- Remmen voorzijde 2 jaar geleden vervangen inclusief 2 nieuwe banden
- Vorigjaar nieuwe remklauw links achter gemonteerd
Dit jaar is door mij nog het volgende laten vervangen
- Inlaat (hierbij ook meteen inlaatkleppen gereinigd
- Krukaskering bakzijde
- Kleine beurt+ remvloeistof
- Ruitenwissers voorzijde en achterzijde
- Nieuwe stelbouten achter ophanging (daarna laten uitlijnen)
- Oliedrukklep
- Compleet van buiten gepolijst
Er zitten een hoop facturen bij. Kan eventueel ook een winterset bij overgenomen worden Michelin pilot Alpin (vorig jaar november gloednieuw gekocht door de eigenaar) inclusief velgen kosten deze set 1200-, euro
Wij zijn Autobedrijf Kusters B.V, gevestigd in Vierlingsbeek. Een professionele garage met de dorpse gastvrijheid. Als PCA dealer zijn wij gespecialiseerd in Peugeot en Citroën. Aangezien veel automerken dezelfde techniek delen, kunnen wij onderhoud aan alle merken uitvoeren. Wij hebben uitleescomputers voor nagenoeg alle automerken. Onze BOVAG score is een 9,4 en onze klanten geven ons een 9,6 via klantenvertellen.nl. Daar zijn wij ontzettend trots op. Kijkt u maar eens op www.autokusters.nl.
Waarom werken wij op afspraak? Zodat u niet hoeft te wachten en we ongestoord de volledige aandacht aan u kunnen geven.
Wij zijn geen verkopers maar matchmakers! U mag ons overtuigen waarom de potentiële nieuwe auto goed bij u past.
Wij besteden veel aandacht aan onze advertenties, maar ook wij zijn mensen en kunnen een foutje maken. Voordat u besluit tot aanschaf van uw auto over te gaan controleer de voor u belangrijke punten nog even. Bereikbaarheid: Neem afrit 7 (Vierlingsbeek/Overloon) op de snelweg A73 (Nijmegen, Venlo).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.