Volkswagen Golf 1.2 TSI Bj:2013 Leder Navi Massage Climate Control NAP
€ 7.950,-
Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.932 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.932 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LelyCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | KEMPENAAR 3-16 |
Postcode | 8242 BD |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42922292 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lelycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-03-2017 en kostte toen € 22.144,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 179 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,9 liter per 100 km en hij weegt 1129 kg. De APK is geldig tot 01-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk even vooraf contact met ons op te nemen voor deze auto, aangezien wij veel onderweg zijn.
Op onzinbiedingen wordt er niet gereageerd!
Als autohandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Inruil mogelijk
Koffie staat voor u klaar!
Openingstijden:
maandag 09:00-18:00
dinsdag 09:00-18:00
woensdag 09:00-18:00
donderdag 09:00-18:00
vrijdag 09:00-18:00
zaterdag 10:00-17:00
Autobedrijf Lelycars
Kempenaar 03-16
8242 BD Lelystad
Gsm : 06-42922292
Whatsapp : 06-42922292
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.