Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline AUT|CLIMATE|ACC|STOEL.VER|V-A PDC|LMV

€ 12.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-10-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.742 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline AUT|CLIMATE|ACC|STOEL.VER|V-A PDC|LMV


€ 12.999,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.742 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Pro Car Center
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grote Waard 25
Postcode 2675 BX
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 288826 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.procarcenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Zeer nette auto met onder andere Automaat, Climate Control, Cruise Control, Stoel Verwarming, Parkeer sensor voor en achter, Parkeer-assistent etc..

2 x Sleutels en Nationale Auto Pas aanwezig.

Recentelijk nog een beurt gehad !!!



Door de jaren heen heeft Volkswagen talloze verschillende modellen gebouwd, maar daarbij stonden altijd dezelfde kwaliteiten centraal: een geweldige bouwkwaliteit, veilig weggedrag en uitstekend comfort. Die kwaliteiten vindt u dus ook terug in deze Golf Variant. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: de verwarmbare voorstoelen zijn bovendien voorzien van massagefunctie. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De Volkswagen is standaard voorzien van: sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Kop-sta

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie