Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline Business R-Line, Virtual Cockpit, 18 Inch

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.894 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline Business R-Line, Virtual Cockpit, 18 Inch


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.894 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto de Zwaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harderwijkerweg 463
Postcode 8077 RH
Plaats Hulshorst
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22473928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodezwaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline Business R-Line, Virtual Cockpit, 18 Inch


- Kenteken: RS-095-Z
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 23-09-2024
- Tellerstand: 177894 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DCY
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1358 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 457 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- R-Line exterieur
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Zwarte hemel bekleding

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Variabele stuuroverbrenging
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning



Originele Nederlandse auto, R-Line, Virtual dashboard, 18 Inch Lmv, Sportstoelen, Adaptive Cruise control, Audio, Navigatie,
Zwarte hemel bekleding, Parkeersensoren voor en achter.

Deze auto is volledig Volkswagen dealer  onderhouden, onderhoudsboekjes/facturen en NAP aanwezig.
Laatste beurt bij  167.099 km op 23-9-2023, de APK is geldig tot 23-9-2024.

Genoemde prijs is inclusi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie