vorige 22 van 35.302 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD | DSG + Keyless + Cruise + Navi Nu ¤14.975,-

€ 75,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.939 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD | DSG + Keyless + Cruise + Navi Nu ¤14.975,-


€ 75,-

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.939 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Balk
Contactpersoon R de Vreeze
Adres De Burde 11A
Postcode 8574 TG
Plaats Bakhuizen
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29086655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-balk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Bomvolle GTD voor de liefhebber

Golf 7R velgen
Golf 7R Remmen voor en achter en schijven!
Bearlox Tegen diefstal ( Slot zodat ze hem niet in de versnelling kunnen doen)
Keyless entry en starten
Beurt gehad
Disturbutie vervangen bij 154xxxKM
Airco afgevuld

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij AutoBalk !


Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.

u vindt ons:

De Burde 3
Bakhuizen
8574TG

Whatsapp: 06 -29086655
Whatsapp: 06- 21990722

info@auto-balk.nl

De Burde 11a
8574TG Bakhuizen
Tel: 06-29086655
Tel: 06-21990722
E-mail: info@auto-balk.nl

Eventuele Finaciering kan bij ons via www.auto-balk.nl Aangevraagd worden.

Met Vriendelijke groeten Autobalk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie