vorige 15 van 35.403 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD

€ 15.790,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.459 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 191.459 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Straaten Trading Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordbaan 930
Postcode 2841 MG
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51095413 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanstc.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4361 x 1799 x 1481 cm
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Overige informatie
Bandenmaat: 225-40-R18
Bandenprofiel: 75%
Bandenprofiel achter: 75%

Deze mooie goed onderhouden golf GTD is voor u ingeruild bij de dealer. De auto verkeerd zowel optisch als technisch in een prima staat. De dikke 184 pk motor in combinatie met de automaat is een genot om in te rijden. Het panoramadak en de climate control geven veel comfort in het interieur. De auto is dan ook uitermate geschikt om lekker mee op vakantie te gaan. Bij 175000km is de distributieriem en de waterpomp nog vervangen. De auto krijgt bij aflevering nog een beurt en is tegen meerprijs van 576,- incl btw te leveren met 6 maanden autotrust garantie. Ook is er nog de optie van 12 maanden voor 928,- incl BTW

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn veel onderweg voor het bezoeken van onze relaties en het inkopen van onze occasions. Hierdoor stellen wij het op prijs om vooraf een afspraak te maken voor het bezichtigen dan wel het maken van een proefrit. Ook in de avonduren zijn wij voor u bereikbaar en wel telefonisch of via whats app op 0651095413 of per mail op richard@vanstc.nl. kijk ook eens op www.vanstc.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie