Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD
€ 15.790,-
Bouwjaar | 02-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Straaten Trading Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordbaan 930 |
Postcode | 2841 MG |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51095413 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanstc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4361 x 1799 x 1481 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Overige informatie
Bandenmaat: 225-40-R18
Bandenprofiel: 75%
Bandenprofiel achter: 75%
Deze mooie goed onderhouden golf GTD is voor u ingeruild bij de dealer. De auto verkeerd zowel optisch als technisch in een prima staat. De dikke 184 pk motor in combinatie met de automaat is een genot om in te rijden. Het panoramadak en de climate control geven veel comfort in het interieur. De auto is dan ook uitermate geschikt om lekker mee op vakantie te gaan. Bij 175000km is de distributieriem en de waterpomp nog vervangen. De auto krijgt bij aflevering nog een beurt en is tegen meerprijs van 576,- incl btw te leveren met 6 maanden autotrust garantie. Ook is er nog de optie van 12 maanden voor 928,- incl BTW
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn veel onderweg voor het bezoeken van onze relaties en het inkopen van onze occasions. Hierdoor stellen wij het op prijs om vooraf een afspraak te maken voor het bezichtigen dan wel het maken van een proefrit. Ook in de avonduren zijn wij voor u bereikbaar en wel telefonisch of via whats app op 0651095413 of per mail op richard@vanstc.nl. kijk ook eens op www.vanstc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.