Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline |LED|ACC|AUT|
€ 10.950,-
Bouwjaar | 25-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.465 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.465 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Addenshoeve 1 |
Postcode | 3911 TG |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34441079 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vosoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.276 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
TE KOOP AANGEBODEN: in nette staat verkerende Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline Automaat uit 2013 in de kleur grijs metallic. De auto staat op dit moment op 4 prachtige 17 inch lichtmetalen wielen met goede banden, is altijd keurig onderhouden geweest wat wel tot uiting komt zowel aan de binnen als aan de buitenkant van de auto. Boekjes er bij netjes afgestempeld. Ook is de auto voorzien van o.a. Clima, elektrisch pakket, cruise controle, navigatie, trekhaak, led met xenonkoplampen, adaptief cruise controle etc.etc.. er zijn 2 sleutels aanwezig met afstandsbediening. Tevens is de auto APK goedgekeurd tot oktober 2024
Auto heeft normale gebruikerssporen naar leeftijd. Nog een nette en goed onderhouden auto! Distributieriem+waterpomp zijn vervangen in september 2023 bij 215.000
Heeft u serieuze interesse in deze zeer goed rijdende en keurig onderhouden Volkswagen Golf Automaat uit 2013 in de kleur grijs metallic met de juiste uitstraling , en die een aantoonbare kilometerstand heeft (NAP), bel ons dan op 06-34441079 voor een bezichtiging en een eventuele proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.