Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 2008 | Airco | Cruise Control | Onderhoudshistorie | Boekjes | 2 Sleutels | Stuurwiel Bediening | Elektrische Ramen | Nationale Autopas
n.o.t.k.
Bouwjaar | 26-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.808 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 2008 | Airco | Cruise Control | Onderhoudshistorie | Boekjes | 2 Sleutels | Stuurwiel Bediening | Elektrische Ramen | Nationale Autopas
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.808 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.303 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Gti, antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Prestaties op hoog niveau, een onderscheidende, stijlvolle carrosserie en een ruim en comfortabel interieur, het zijn de eigenschappen waarmee auto's als deze Volkswagen Golf hun reputatie hebben gevestigd. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Ook lekker handig is de audiobediening op het stuur. Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Ook is de Volkswagen uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer. Voorzien van een sportuitlaat met sportief geluid.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Volkswagen bedraagt €6.749,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Beter bekijken? Via onze website kunt u de auto volledig via 360 graden view bezichtigen.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.
De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u op locatie!
Uiteraard kunt u bij ons ook pinnen en/of is financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 16:00 uur.
Graag bellen voor een afspraak, alvorens u langs komt.
Met v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.