Volkswagen Golf 3.2 R32 DSG Stoelverwarming Cruise Xenon Airco
€ 13.500,-
Bouwjaar | 23-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.134 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.134 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Can Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 56 |
Postcode | 2994 LB |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21654437 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.canautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - dec 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.541 kg
Laadvermogen: 559 kg
GVW: 2.100 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,96 l/100km (1 op 10,0)
CO2-uitstoot: 237 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Uw huidige auto inruilen is bij ons mogelijk. Ook bieden wij verschillende financiering en leasemogelijkheden aan.
Financiering & Lease
o Persoonlijk en deskundig advies op maat;
o Lage maandlasten;
o Looptijden van 12 tot en met 60 maanden;
Volg ons ook op Instagram & Facebook voor het actuele aanbod.
Kijk gerust even bij onze andere advertentie voor nog meer leuk aanbod!
7 DAGEN OPEN
10:00 - 18:00 UUR
AVOND UREN NA 18:00 UUR EN ZONDAGEN OP AFSPRAAK GEOPEND!
U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat. Graag tot ziens!
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact met ons op voor aanvullende vragen.
WhatsApp: 06-21654437
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.