Volkswagen Golf R32 Turbo DSG |550PK|LEER|SCHUIFDAK|5-DEURS|

€ 31.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-09-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.260 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 409 kW (557 pk)

Volkswagen Golf R32 Turbo DSG |550PK|LEER|SCHUIFDAK|5-DEURS|


€ 31.500,-

Algemeen

Bouwjaar 06-09-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.260 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 409 kW (557 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De TSI Specialist
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oastkern 57
Postcode 9288 XJ
Plaats Kootstertille
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 358696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf R32 Turbo DSG |550PK|LEER|SCHUIFDAK|5-DEURS|


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 10-07-2024
- Tellerstand: 165260 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 3189 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 410 kW / 558pk
- Ledig gewicht: 1513 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Koplampreiniging
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Signaalkleur rood
- Signaalkleur zwart
- Sportonderstel
- Xenon koplampen

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- ESP en ASR
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor


Zeer nette en net gebouwde R32T DSG

Auto is gebouwd bij CCT- Motorport GMBH 
Motor loopt op dit moment erg veilig 550PK bij 1 bar turbodruk. met aanpassing naar DQ500 versnellingsbak kan er met de huidige setup 1000PK gehaald worden!

Mahle zuigers
H profiel stangen
Borgwarner S300SXE 87-76
3'' uitlaat systeem met klep
FMIC 600x300x100
DSG software CCT-Motorsport
ECU software CCT-Motorsport

Schroefset
19'' Ultra leggera
TTRS remmen rondom

Let op! in tegenstelling tot vele andere bouwprojecten staat deze auto als R32 Turbo op kenteken met vermogen en aanpassingen!

 

Inruil van uw huidige auto is mogelijk!
Tevens doen wij ook aan auto inkoop.

Als u langs wilt komen graag even van te voren bellen. 
Tevens is het mogelijk om in de avond auto's te komen bekijken, bij licht!

GRAAG REACTIES OF AANVRAGEN VIA WHATSAPP/BEL 0512-358696 NIET VIA MARKTPLAATS HIER WORD NIET ALTIJD OP GEREAGEERD.
Onze advertenties worden altijd met grote zorg opgesteld.
Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekstfouten voorbehouden.

De TSI Specialist
Oastkern 57
9288 XJ Kootstertille
0512-358696
INFO@TSI-SPECIALIST.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie