Volkswagen Golf 1.4 TSI R-LINE 160PK DSG PANO

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.194 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI R-LINE 160PK DSG PANO


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.194 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Poeldijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 12
Postcode 2685 AP
Plaats Poeldijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 568010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuispoeldijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.191 kg
GVW: 1.191 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): BOVAG garantie: BOVAG Premium garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Auto gepoetst en schoon afgeleverd., Gratis vervangend vervoer (bij beschikbaarheid) en ophalen, Nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt., Tenaamstelling van uw auto op locatie en vrijwaring voor uw auto.

= Bedrijfsinformatie =

Bij BOVAG autobedrijf Autohuis Poeldijk bent u aan het juiste adres voor een top occasion met BOVAG garantie. u heeft altijd veel zekerheid als u bij Autohuis Poeldijk koopt.
de prijzen van de auto's die op onze site staan zijn de verkoopprijzen. eventuele (BOVAG) garantie- en afleverpakketten zijn optioneel erbij aan te schaffen.
wilt u op 50/50 basis een auto kopen? u dient dan de helft aan te betalen van het aankoopbedrag.

veelal hebben wij occasions op voorraad die maximaal 3 jaar oud zijn.
financiering is bij ons ook direct aan te vragen, vanaf €99,- per maand kunt u al in uw droomauto rijden.
financial lease en private lease ook mogelijk. zeer soepele acceptatie voor bedrijven!

auto huurkoop, auto-abonnement zonder BKR registratie en toetsing.
aanbetaling in overleg, iedereen kan rijden. kunt u wegens een negatieve BKR registratie geen auto leasen, of financieren? bij ons kunt u ten ALLE tijde terecht, aanbetaling en looptijd altijd in overleg.
50/50 deal. Nu 50% betalen en binnen 12 of 24 maanden aflossen!
Soepele acceptatie iedereen kan rijden!

Hoe werkt Huurkoop:
Zoek een Auto uit op onze website.
Aanbetaling in overleg (mag ook met inruil van oude auto zijn.)
Uw huidige auto inruilen als (gedeeltelijke) aanbetaling.
Onze auto's worden afgeleverd met een Nieuwe APK, en garantie.

Voordelen Huurkoop:
Geen tussenkomst van Financieringsmaatschappijen of banken.
Geen grote investeringen.
Geen BKR toetsing.
Aflossing in 6-12-18-24 maanden (of anders afgesproken).
Versneld aflossen boete vrij.
Geen afwijzing.
binnen een paar dagen rijden in de uitgekozen auto.

Wat wij van u nodig hebben:
Correcte betalingen op tijd.
Geldig Nederlands Rijbewijs en ID-kaart of Paspoort.
Loonstrook of bankafschrift van de laatste maand. (bij ZZP of eigen bedrijf KVK inschrijving).
De aanbetaling (vraag ernaar!) hangt af van de door U gekozen auto, veelal tussen de 35 tot 50% maar afhankelijk van het maandbedrag kan dat eventueel lager.

Wij kunnen uw eventuele inruilauto direct taxeren naar marktwaarde. uiteraard

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie