Volkswagen Golf 1.5 TSI 150Pk Highline Pano Virtual Keyless Camera

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.960 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI 150Pk Highline Pano Virtual Keyless Camera


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 08-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.960 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autospot
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zonnebaan 20A
Postcode 3542 EE
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website deautospot.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4258 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.620 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: black, Alcantara

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Facelift Model 2017 Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline 150 Pk DSG 11-2017 met 46 Dkm Deep Zwart Pareleffect Metallic Opties: Panoramadak Virtual Cockpit Full Led Koplampen Keyless Entry/Go Getint Glas Spiegels Elektrisch Inklapbaar ACC Adaptive Cruise Control Lane Assistent Dodehoek Detectie Blind Spot DCC Sportonderstel Navigatiesysteem Discover Pro DAB+ Alcantara/Stof Massage Sportstoelen Led Interieur Verlichting Achteruitrij Camera Parkeer Sensoren V+A Parkpilot Automatisch Inparkeerhulp Bluetooth Telefoon Apple Carplay Stoelverwarming Stuurverwarming Schakelflippers Front Assist Parkeersysteem Draadloos Opladen Climate Control Elektrische Trekhaak Led GTI Achterlichten Dynamische Achterlichten (zandlopers) 17 Inch Volkswagen Dijon Velgen

Auto verkeert in top staat, Volledig dealer onderhouden, Afkomstig van 1e eigenaar, Geen schade verleden, Ingekocht bij VW AG, Originele km-stand, Alle keuringen toegestaan, Laatste beurt gehad bij 44210 km bij Volkswagen.

Internet meeneemprijs €24950.-
Prijs op basis van inruil/garantie €25950.-

Financiering en inruil mogelijk.

Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.

Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Utrecht . Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.

Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.
Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.

Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie