Volkswagen Golf TSI Comfortline AUT PDC DELAER OND 1 EIG
€ 15.445,-
Bouwjaar | 29-07-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.922 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.922 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoint Dordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 20 |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26361313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopointdordrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Volledig dealer onderhouden van de eerste eigenaar. Origineel Nederlands geleverde auto
= Bedrijfsinformatie =
Bijzonderheden:
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij ons(Taxaties alleen mogelijk bij bezichtiging). Wij beschikken over de onderhoudshistorie of de N.A.P van al onze auto's .Alle auto's worden afgeleverd met een APK-keuring.
Nieuw APK en onderhoudsbeurt is mogelijk.
Financiering/verzekering/ garantie mogelijk!!
BIJ Autopoint Dordrecht
- Minimaal 6 maanden of nieuwe apk bij aflevering
- Gratis vloeistof controle beurt ( bij zo meenemen )
6/12 Maanden garantie in overleg ( i.c.m grote beurt en garantie pakket )
X Financiering en verzekering mogelijk
X Korting op de onderhoudsbeurt van uw bij ons aangekochte occasion
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen.
De foto's kunt u sturen via Whats'App : 0626361313
INRUIL IS MOGELIJK, Na bezichtiging kunnen wij definitief inruilprijs geven.
Elke aankoopkeuring, Dekra / ANWB / Bovag is toegestaan.
BEKIJK OOK ONZE ALLE ADVERTENTIES
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten en verkeerde optielijst. Neem altijd optielijst door met de verkoper.
AUTOPOINT DORDRECHT
MADAME CURIESTRAAT 20
3316 GN DORDRECHT
Tel 0626361313
info@autopointdordrecht.nl
Openingstijden:
Maandag: 09:00 tot 17:30
Dinsdag : 09:00 tot 17:30
Woensdag 09:00 tot 17:30
Donderdag 09:00 tot 17:30
Vrijdag 09:00 tot 17:30
Zaterdag 09:00 tot 16:30
Zondag Op afspraak
GRAAG VOORAF BELLEN INDIEN U LANGS KOMT
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.