Volkswagen Golf 2.0 TSI 245PK + PANO DAK/ACC - - 0 KM

€ 42.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-09-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 245PK + PANO DAK/ACC - - 0 KM


€ 42.500,-

Algemeen

Bouwjaar 16-09-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Mobile Business AMB
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Victor Braeckmanlaan 160
Postcode 9040
Plaats Sint-Amandsberg
Land België
Telefoon +32 (0)9 - 2283000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ambgent.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

SPLINTERNIEUWE VW GOLF GTI 2.0I 245PK DSG AUTOMAAT met heel mooie uitrusting aan bijzonder voordelige prijs!

Dolfijngrijsmetaal
Interieur sportzetels met specfieke GTi binnenbekleding

Uitrusting:
Panoramisch schuif- en kanteldakDigital Cockpit ProAutomatische afstandsregeling ACC "stop & go", incl. snelheidsbegrenzerGPS navigatieVerwarmde zetels vooraanVerwarmd stuurAchteruitrijcameraLichtmetalen wielen 19" VW AdelaïdeDAB+ Digitale radioApple CarPlay / Android Auto / Mirror LinkSfeer- en omgevingsverlichtingAir CareKeyless-GoInductie opladen voor smartphoneFront assist met waarschuwen en remmen voor voertuigen, voetgangers en fietsersLED schijnwerpers voor dimlicht en grootlicht - IQ LEDPark Distance Control: parkeerhulp - waarschuwingssignalen voor obstakels voor- en achteraanAirco "Air Care Climatronic" met 3-zone temperatuurregeling, allergeen-filter en bedieningselementen achterinMultifunctioneel lederen sportstuur met schakelhendelsRijprofiel selectieRijhulpsystemen: rijstrookwaarschuwing, vermoeidheidherkenning, Front Assist, uitwijkassistent, ACC, SOS callPrivacy Glass (verdonkerde achterramen)Auto-HoldLendensteunregelingVoorinschrijving 9 2021
- SPLINTERNIEUW !!
- MET ADAPTIVE CRUISE CONTROL en OPEN DAK !!

NU bij AMB Gent: 42.500 EUR !!

Voor alle info: 09 228 30 00.
(zie ook onze website www.ambgent.be)

Alle info onder voorbehoud van vergissingen, wijzigingen en tussentijdse verkoop.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie