Volkswagen Golf 2.0 TSI CLUBSPORT IQ light Harman Kardon

€ 39.490,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-05-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.450 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 2.0 TSI CLUBSPORT IQ light Harman Kardon


€ 39.490,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.450 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Demunster Automotive BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pluim 23
Postcode 8550
Plaats Zwevegem
Land België
Telefoon +32 (0)56 - 258925 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.demunster.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Te koop aangeboden deze sportieve VW Golf GTI CLUBSPORT in het unieke lime yellow metallic kleur.

Deze krachtige VW Golf GTI ClubSport met 300pk zorgt al op de parkeerplaats voor opschudding en dan meer bepaald in het hart van alle GTI-fans.

Nieuwprijs: € 57.555
Uw voordeel: € 18.065
Verkoopprijs: € 39.490
*BTW Aftrekbaar voor zelfstandigen

Deze GTI CS komt van 1ste eigenaar met slechts 12450km en bezit talrijke opties zoals :
- Clubsport afwerking
- Clubsport sportstoelen in semi leder met alcantara en rood stiksel
- Sportstuur met F1 schakelpeddels
- Alu velgen 19" 'Adelaide'
- Virtual cockpit
- Rode remklauwen
- Harman & kardon audio surround system
- Navigatie / Bluetooth / DAB
- Parkeersensoren + camera
- IQ light + IQ Drive
- Sfeerverlichting
- Donker getinte ruiten
- Donkere dakhemel
- Verwarmd stuurwiel
- Verwarmde voorstoelen
- Automatische airco
- Automatische lichten & regensensor
- Adaptieve cruise control
- Front assist & afstandsradar
- Sport modus
- Dode hoek + rijhulpsystemen
- Full LED dynamische verlichting
- Clubsport diffuser + spoiler
- Elektrische handrem + hill hold functie
- Automaat
- Smartphone oplaadsysteem
- ..

Meer info op aanvraag.
Team Demunster Automotive.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie