Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business/JOIN/DSG/PDC/Navi/Camera
€ 18.500,-
Bouwjaar | 11-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum 38 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindtsedijk 39 |
Postcode | 2995 XL |
Plaats | Heerjansdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18244667 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum38.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 3
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business/
DSG/PDC/Navi/Camera/
Belgische Documenten !
Belgische Documenten 18500 euro
Inclusief Invoer NL Kenteken 19500 euro
Verkoop Opdracht van klant!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleveringskosten!!!
Financieren mogelijk
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag overschrijven.
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of id kaart.
INRUIL MOGELIJK.
Wij maken graag een reëel aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Stuur hiervoor een email of Whatsapp naar ons met de volgende gegevens:
- Kenteken
- Kilometerstand
- Foto's binnen en buiten
- Eventuele bijzonderheden
Wij zijn aangesloten bij RDW Kilometertellerregistratie en het VWE.
Wij garanderen dat wij altijd adverteren met de juiste tellerstanden.
Omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste occasion te vinden voor onze klanten werken wij alleen op afspraak.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze showroom.
Whatsapp bereikbaar 0618244667
U kunt ons ook vinden op Instagram en Facebook (Autocentrum38)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.