Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | PANORAMADAK |

€ 22.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.412 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | PANORAMADAK |


€ 22.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.412 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automotive van Lierop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Vonder 1
Postcode 5741 TT
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 745217 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotivevanlierop.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): 3 maanden basis (motor en versnellingsbak)
- Uitgebreid (€ 595 meerprijs): - 6 maanden uitgebreid - Nieuwe APK - Onderhoudsbeurt - Compleet poetsen
- BOVAG (€ 1.195 meerprijs): - 12 maanden BOVAG garantie - Nieuwe APK - Grote onderhoudsbeurt - Compleet poetsen

Totaal niet te vergelijken met een 'reguliere' Golf 7 GTI, de Performance heeft namelijk af fabriek grotere remmen, een sperdifferentieel en 10pk meer meegekregen. Deze toevoegingen geven de al niet tamme GTI een beter en vooral meer vertrouwd rijgedrag wat weleens kan uitdagen tot een lekker potje sturen.

De Golf is rijkelijk uitgerust met aan de buitenzijde een zwart metallic lakwerk, 19 inch 'Santiago' velgen, parkeersensoren voor & achter inclusief camera, LED/Xenon adaptieve koplampen, LED mistlampen, LED achterlichten, afneembare trekhaak en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Van binnen gaat het feest onverstoord door met lederen bekleding voor de stoelen met contrasterend rood stiksel door heel de cabine, een zwarte hemel, afgevlakt multifunctioneel stuurwiel, twee zone climate-control, adaptieve cruise-control, automatische verlichting, automatische ruitenwissers, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, stoelverwarming, boordcomputer en een zeer uitgebreid infotainmentsysteem met onder andere full-link, full-map navigatie en bluetooth audio en telefonie.

De GTI verkeerd van binnen en van buiten in zeer nette staat, komt met de complete historie, twee sleutels en is vrij van rook & huisdieren.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze occasions worden afgeleverd na een uitgebreide inspectie inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt en 3 maanden huisgarantie! Desgewenst kunt u de garantie uitbreiden! Bekijk de mogelijkheden op onze website of vraag één van onze verkopers voor meer informatie.

Automotive van Lierop is een echt familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring. U bent bij ons welkom voor de aankoop van een occasion, onderhoud, reparatie en bemiddeling. Kijk voor de openingstijden op onze website.

Voor meer informatie of een bezi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie