Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Business Edition Connected R
€ 15.940,-
Bouwjaar | 06-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.354 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bas Bloemberg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Hazeland 1 |
Postcode | 6931 KA |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3120881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asbb-westervoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.247 kg
Laadvermogen: 653 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf Variant vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. In deze uitvoering is de Golf Variant voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, sportinterieur, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Het stuur heeft diverse extra functies, zodat u altijd met twee handen rijdt. De audiobediening is daar een voorbeeld van. Veilig en makkelijk. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Volkswagen Golf Variant. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinfo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.