Volkswagen Golf 2.0 TSI DSG/VIRTUAL COCKPIT/PANODAK
€ 31.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 21-08-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LM Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostkaai 23/23A |
Postcode | 8900 |
Plaats | Ieper |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 333600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lmcenter.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
NL
PANO - ZETELVERWARMING - STUURWIELVERWARMING - CARPLAY - SFEERVERLICHTING - SPORTMODUS - CAMERA
20.000 km - Ongevalvrij - Eerste eigenaar
PRIJS: 31 990 EUR (26 438+ BTW, BTW aftrekbaar voor zelfstandigen)
Voertuig in nieuwstaat voorzien van volgende uitrusting:
Panoramisch dak, Zetelverwarming & Stuurwielverwarming, Adaptieve cruise control, LED IQ Light, Navigatiesysteem, Apple Carplay & Android Auto, Inductieladen smartphone, Schakelpaddles aan stuur, Automatische airco 3 zones, 17" Lichtmetalen velgen, Lane assist, Sportmodus, Sfeerverlichting, Autohold, Smart Climate, Verkeersbordherkenning, Front Assist, Parkeersensoren voor+achter, Achteruitrijcamera, DAB, Radio, Start/Stop, Regen- en lichtsensor, Spraakbediening, ...
De auto krijgt een volledige inspectie op het moment van verkoop en wordt geleverd met carpass kilometercertificaat. Bovendien is de auto volledig onderhouden en onderhouden. Dienst na verkoop mogelijk in onze eigen werkplaats. 1 jaar garantie
Onder voorbehoud van drukfouten
--------------------------------------------
FR
PANO - SIEGES & VOLANT CHAUFFANT CARPLAY - ECLAIRAGE AMBIANCE - MODE SPORT - CAMERA
20.000 km - Sans accident - Premier propriétaire
PRIX: 31 990 EUR (26 438+ TVA, Possible d'immatriculer en France)
Véhicule équipé des équipements suivants:
Toit panoramique, Sièges chauffants & Volant chauffant, Régulateur de vitesse adaptatif, LED IQ Light, Système de navigation, Apple Carplay & Android Auto, Chargement de smartphone par induction, Palettes de changement de vitesse au volant, Climatisation automatique 3 zones, Jantes en alliage de 17", Aide à la trajectoire, Mode sport, Éclairage d'ambiance, Autohold, Smart Climate, Reconnaissance des panneaux de signalisation, Front Assist, Capteurs de stationnement avant+arrière, Caméra de recul, DAB, Radio, Start/Stop, Détecteur de pluie et de luminosité, Commande vocale, ...
La voiture est inspectée à la vente avec un certificat kilométrique de pass voiture. De plus, la voiture bénéficie d'une révision et d'un entretien complets. Service après-vente possible dans notre propre atelier. 1 an de garantie
Sous réserve d'erreurs d'impression
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.