Volkswagen Golf 2.0 TSI OPF DSG 12263 km
€ 35.990,-
Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.263 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.263 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Vanderveken |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 946 |
Postcode | 3650 |
Plaats | Dilsen-Stokkem |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)89 - 853608 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanderveken.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mogelijke garantieverlenging tot 3 jaar!
La garantie peut être étendue éventuellement à 3 ans!
Mögliche Garantieverlängerung auf 3 Jahre!
Al onze wagens ondergaan een strenge controle , zijn ongevalvrij en hebben een ingevuld onderhoudsboekje :
Volledige technische en carrosserie controle.De carpass staat garant voor de juiste kilometerstand.U geniet van één jaar volledige garantie , inclusief wisselstukken en werkuren.In onze werkplaats krijgt uw auto een professioneel onderhoud voor aflevering.Overname van Uw huidige wagen is mogelijk.
Voor meer info:
Nederlands 0495/490299
Garage Vanderveken is ook te vinden op Facebook!
Tous nos véhicules subissent une inspection rigoureuse , sont sans sinistre et possèdent un carnet d'entretien officiel.
Inspection technique et optique complète.Le carpass est votre garantie officielle du kilométrage réel.Dans notre atelier votre voiture obtiendra un entretien professionnel .Nous pouvons reprendre votre véhicule actuel.
Plus d'info:
Francais 0475/440906 Cris Dierckx
Vous pouvez aussi trouver Garage Vanderveken sur Facebook!
Alle unsere Fahrzeuge unterliegen einer strengen Kontrolle und haben ein Serviceheft.
Komplette Fahrzeugkontrolle inclusief der KarosserieDer Carpass garantiert den korrekten KilometerstandSie geniessen ein Jahr lang die volle Garantie auf Ersatzteile und ArbeitsstundenIn unserer Werkstatt bekommt Ihr Fahrzeug einen professionellen Service vor der LieferungÜbernahme Ihres aktuellen Fahrzeuges ist möglich
Für mehr Info:
in Deutsch +49 1715125128 Cris Dierckx
Garage Vanderveken finden Sie auch auf Facebook!
Onder voorbehoud van drukfouten en correctheid van gegevens .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.