Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life DSG/ Metallic/ Digitale cockpit/

€ 22.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.425 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life DSG/ Metallic/ Digitale cockpit/


€ 22.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.425 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autodealer (Forepark)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donau 120
Postcode 2491 BC
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 24-03-2025
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Volkswagen Golf Variant enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf Variant. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Het digitale dashboard vertelt u onderweg alles dat bijdraagt aan een veilige, efficiënte rit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! En deze auto heeft ook achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst als standaard uitrusting.

U geniet nog meer van het rijden met uw Volkswagen omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-kee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie