Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Edition Navi Cruise Xenon

€ 13.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-05-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.361 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Edition Navi Cruise Xenon


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.361 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bodewes Mobility
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kalkwijk 97a
Postcode 9603 BD
Plaats Hoogezand
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21614075 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website bodewesmobility.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Leuke Volkswagen Golf GTI Cabriolet. Let Op! Auto heeft schadeverleden in Duitsland, deze is inzichtelijk. Lees onderin pagina !

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Edition Navi Cruise Xenon !

Algemene gegevens

Kenteken: NP-191-D
Tellerstand: 55361 KM
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 3
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2014
Transmissie: Automaat 6
Kleur: Zwart
Kleurnaam: Carbon Steel Grey Metallic
Interieur: Zwart
Bekleding: Stof
Interieurnaam: Sport Zwart/Grijs GTi ruit rood

Technische gegevens

Motorinhoud: 1984 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 155 kW / 211pk
Koppel: 350Nm
Ledig gewicht: 1455 kg
Max. massa voertuig: 1980 kg
Max. trekgewicht: 1400 kg
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Acceleratie (0-100 km/h): 6.5 seconden
Topsnelheid: 244 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 6.4 l/100km

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 48991 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Pakket: Executive Plus pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Spraakbediening
- Vermoeidheids herkenning

Pakket: Comfort pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Grootlichtassistent
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie