Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO| HEADUP| HARMAN &K

€ 31.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.318 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO| HEADUP| HARMAN &K


€ 31.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.318 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Assem Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abdissenbos 3
Postcode 2715 XA
Plaats Zoetermeer
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44445553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.assemautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1: (€ 99): o Kleine Onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven.
- Afleverpakket 2: (€ 199): Pakket Silver: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven o Voldoende brandstof.
- Afleverpakket 3: (€ 295): Pakket Gold: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Binnen & buiten reiniging. o Half volle brandstoftank o 3 maanden garantie op inwendige en draaiende motordelen.
- Afleverpakket 4: (€ 599): o Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o intensieve interieur reiniging o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 6 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 5: (€ 899): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 9 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 6: (€ 1.099): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 12 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Volkswagen Golf 8 2.0 GTI 245PK uit het jaar 2020 met slechts 98.000 km aan ervaring. Uitgerust met werkelijk bijna optie's.

Opties:
- Panorama/schuif dak
- DSG
- Stuurverwarming
- Keyless entry & start
- Stoelverwarming
- Harman & Kardon Audio System
- Achteruitrij camera
- Lane assist
- Front Assist
- Dodehoek assist

Kortom een volle GTI

Deze Golf GTI wordt u aangeboden voor €31995,-

= Bedrijfsinformatie =

--------------------------------------------------
o Extra informatie o

Uiteraard bieden wij financier mogelijkheden aan. Zowel zakelijk (oa: ZZP'er, eenmanszaak, BV of VOF), prive of het financieren hiervan bemiddelen wij voor u.

Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of identiteit kaart. Dus geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is alti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie