Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO| HEADUP| HARMAN &K
€ 31.995,-
Bouwjaar | 03-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Assem Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Abdissenbos 3 |
Postcode | 2715 XA |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44445553 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.assemautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1: (€ 99): o Kleine Onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven.
- Afleverpakket 2: (€ 199): Pakket Silver: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven o Voldoende brandstof.
- Afleverpakket 3: (€ 295): Pakket Gold: o Kleine onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Binnen & buiten reiniging. o Half volle brandstoftank o 3 maanden garantie op inwendige en draaiende motordelen.
- Afleverpakket 4: (€ 599): o Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o intensieve interieur reiniging o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 6 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 5: (€ 899): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 9 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
- Afleverpakket 6: (€ 1.099): Grote onderhoudsbeurt. o Kenteken overschrijven. o Exterieur reiniging. o Intensieve interieur reiniging met shampoo o Exterieur polijsten en poetsen o Wax beschermlaag o Volle tank o 12 maanden garantie op inwendige en draaiende motor delen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Volkswagen Golf 8 2.0 GTI 245PK uit het jaar 2020 met slechts 98.000 km aan ervaring. Uitgerust met werkelijk bijna optie's.
Opties:
- Panorama/schuif dak
- DSG
- Stuurverwarming
- Keyless entry & start
- Stoelverwarming
- Harman & Kardon Audio System
- Achteruitrij camera
- Lane assist
- Front Assist
- Dodehoek assist
Kortom een volle GTI
Deze Golf GTI wordt u aangeboden voor €31995,-
= Bedrijfsinformatie =
--------------------------------------------------
o Extra informatie o
Uiteraard bieden wij financier mogelijkheden aan. Zowel zakelijk (oa: ZZP'er, eenmanszaak, BV of VOF), prive of het financieren hiervan bemiddelen wij voor u.
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs of identiteit kaart. Dus geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is alti
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.