Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion I Pano I Akrapovic I IQ Led I Stoelverw. I 320PK .
€ 45.950,-
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.259 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FB2 Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 26 |
Postcode | 1613 KV |
Plaats | Grootebroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49557200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fb2cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.451 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Financiering Mogelijk
Garantie Mogelijk tegen meerprijs.
Volkswagen. Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Deze Volkswagen GOLF legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Volkswagen GOLF. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! De koplampen met matrix LED-verlichting zijn het hoogst haalbare op het gebied van autoverlichting. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook electronic climate control, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Deze Volkswagen GOLF blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, accident avoida
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.