Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion I Pano I Akrapovic I IQ Led I Stoelverw. I 320PK .

€ 45.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.259 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion I Pano I Akrapovic I IQ Led I Stoelverw. I 320PK .


€ 45.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.259 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FB2 Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 26
Postcode 1613 KV
Plaats Grootebroek
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49557200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fb2cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.451 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.030 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Financiering Mogelijk
Garantie Mogelijk tegen meerprijs.

Volkswagen. Das Auto. Meer hoeven we eigenlijk niet te zeggen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Deze Volkswagen GOLF legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Volkswagen GOLF. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! De koplampen met matrix LED-verlichting zijn het hoogst haalbare op het gebied van autoverlichting. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook electronic climate control, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Deze Volkswagen GOLF blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, accident avoida

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie