Volkswagen Golf Viii 1.5 eTSI 150cv DSG Aut. - Life -
€ 29.999,-
Bouwjaar | 13-06-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PCH Automotive SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue de Nancy 8A |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Véhicule 1er propriétaire
- État NEUF !!!
- Seulement 11.000 Kms !!!
- Voiture belge
- Carnet d'entretien complet Concession Volkswagen
- Kilométrage certifié par le Car-Pass :
https://public.car-pass.be/vhr/7aaaa8d9-0083-4194-a522-fefdfcb43899
- Dolphin Grey métallisé
- Tissu gris "Maze"
- Boîte de vitesse automatique DSG à 7 rapports
- Palettes au volant
- Système de navigation "Discover Pro" y compris "Streaming & Internet" (GPS)
- Digital cockpit, polychrome
- Climatisation "Air Care Climatronic"
- Phares LED
- Phares de jour LED
- Blocs de feux arrière LED
- Régulation des feux de route "Light Assist"
- Affichage tête-haute (Lecture dans le pare-brise)
- Régulateur de distance "Stop & Go" avec limitateur de vitesse (ACC)
- Sièges chauffants à l'avant
- Sièges avant avec réglages en hauteur
- Appuis lombaire à l'avant
- Inserts décoratifs "Nature Cross Brushed"
- Jantes en alliage léger "Norfolk" 16'
- Ouverture et démarrage sans clé (Keyless-Go)
- Alerte de franchissement involontaire de ligne (Lane Assist)
- Assistant de changement de voie "Side Assist"
- Assistant de freinage d'urgence "Front Assist" avec système de détections des piétons et cyclistes
- Lecture des panneaux de signalisation
- Interface téléphonique "Comfort" avec fonction de chargement inductive
- App-Connect, y compris App-Connect Wireless pour Apple CarPlay
- Park Distance Control avant & arrière
- Assistant aux man½uvres de stationnement "Park Assist" y compris système d'aide au stationnement"
- Détecteur de fatigue
- Lumières d'ambiance
- Volant sport multifonction en cuir avec palettes
- Rétroviseurs chauffants et rabattables électriquement
- Rétroviseurs int./Ext. à commutation jour/nuit automatique
- Bluetooth
- Réception de radio numérique DAB
- Android Auto
- Mirror Link
- Isofix
- Fonction Start/Stop automatique
- Détecteur de pluie
- Détecteur de lumière
- Vitres surteintées à l'arrière
- Système de contrôle de la pression des pneus
- Accoudoir central
- Livré avec Contrôle Technique et Car-Pass
- Garantie 1 an
- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -
- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive
@ Copyright 2022 PCH Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.