Volkswagen Golf 1.2 TSI DSG HIGHLINE/ECC/CRUIS/PANO/PDC/LMV

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.333 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI DSG HIGHLINE/ECC/CRUIS/PANO/PDC/LMV


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 178.333 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto King
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 18
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28289323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfking.nl/voorraad/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.637 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: hardCoal, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17

Actieweken van 14350,- nu voor maar €13950,-
O.H. boekjes en natuurlijk NAP rapport aanwezig. En zeker met originele sleutel(s).

Afleverkosten:
Wij berekenen geen afleverkosten.

Inruil:
inruil is bij ons altijd mogelijk tegen handels waarde.

Voor een uitgebreide fotoreportage van deze auto kunt u ook op onze website terecht. Ook kunt u eventuele andere occasions bekijken.

Openingstijden:
Maandag 13.00 - 18.00
Dinsdag 10.00 - 18.00
Woensdag 10.00 - 18.00
Donderdag 10.00 - 18.00
Vrijdag 10.00 - 18.00
Zaterdag 10.00 - 18.00

Bezoek graag op afspraak en voorkom teleurstelling.
Komt het u niet uit binnen openingstijden dan kunt u bellen voor een afspraak .

Auto verkopen?
Wij taxeren en geven het hoogste bod en natuurlijk ruilen wij uw sloop verklaard auto's ook in voor de export.
Bij ons krijgt u minimaal €99,- voor uw sloop auto...

Auto Financieren?
Voor maar minimaal €49,- p/m
Meer informatie (www.lenenopmaat.nl) Let op! Geld lenen kost geld.

Met vriendelijke groet,

= Bedrijfsinformatie =

Export:
Wij zijn RDW erkend als export dienstverlener, wij kunnen uw auto op export zetten en tevens een 14 daagse verzekering regelen met exportkenteken. Voor meer informatie neem contact met ons op.

Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Auto King niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie