Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline / 1 Eigenaar / Automaat / Airco / Navigatie / CC / Velours-Stof / NL Auto / NAP / LMV17
€ 18.950,-
Bouwjaar | 23-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.055 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline / 1 Eigenaar / Automaat / Airco / Navigatie / CC / Velours-Stof / NL Auto / NAP / LMV17
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.055 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Favoriet Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beverwijkerstraatweg 232-B |
Postcode | 1901 NM |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 769146 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.favoriet-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
1 Eigenaar / Automaat / Airco / Navigatie / CC / Velours-Stof / NL Auto / NAP / LMV17"
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's hebben een NAP-CERTIFICAAT, dus GEGARANDEERDE kilometers! Wij adverteren met correcte bouwjaren en geen modeljaren!
Het komt nog wel eens voor dat een e-mail niet aan komt, mocht u na 24 uur nog geen reactie hebben ontvangen stuur deze dan opnieuw of neem telefonisch contact met ons op.
Contactgegevens:
Favoriet Occasions
Beverwijkerstraatweg 232B ( navigatie tip Korendijk 1 Castricum)
1901 NM Castricum
Tel: 0251-769146
Whatsapp: 0618806094
E-mail: info@favoriet-occasions.nl
Website: www.favoriet-occasions.nl
Openingstijden: Maandag T/M Vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur geopend
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur geopend
Zondag op afspraak 0618806094
Alle informatie, advertentie's en prijskaarten zijn onder voorbehoud van typ-, en/of drukfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid hiervoor.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.