Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR420PKAccCarplayCamPano

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-07-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.133 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR420PKAccCarplayCamPano


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.133 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VLD Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energieweg 28
Postcode 6658 AD
Plaats Beneden Leeuwen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13353310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vldautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bomvolle GOLF 7.5 GTI TCR Beschikt o.a over
Helix Soundsystem*ACC*Virtual Cockpit*Lane assist*Camera*Keyless*Pano*Blind Spot*Etc,

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR*420PK!*Acc*Carplay*Cam*Pano*


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 16-07-2025
- Tellerstand: 28133 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Alcantara
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DNU
- Vermogen: 308 kW / 419pk
- Ledig gewicht: 1330 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 427 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Automatisch inklapbare spiegels
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Dynamische achterlichten
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 19''
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Speciale kleur
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Xenon verlichting

Infotainment

- App-Connect
- Apple Carplay
- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Android Auto
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur accenten
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Sfeerverlichting
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achterspoiler en side skirts
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Variabele stuuroverbrenging
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Dodehoek detector
- Hill h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie