Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion 300PK|DCC|ACC|Pdc|Navi|Stoelverwarming

€ 23.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.855 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion 300PK|DCC|ACC|Pdc|Navi|Stoelverwarming


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.855 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Centraal Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 20-A
Postcode 1521 ND
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.centraalexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Graag bieden wij u deze Prachtige Volkswagen Golf R 2.0 TSI 4Motion in de kleur Lapiz Blue Metallic aan. De Volkswagen Golf R wordt aangedreven door een krachtige viercilinder en deze levert een vermogen van 300PK en een koppel van 380Nm! Met z'n 300PK sterke turbomotor dendert deze Golf in slechts 4,8 seconden naar de 100 km/h. Dankzij de automatische DSG versnellingsbak en de vierwielaandrijving gaat dit met speels gemak. Toch is deze Golf R allesbehalve saai. Verder is deze Golf R goed onderhouden en voorzien van extra opties onder ander: DCC, Adaptieve Cruise Control, Parkeersensoren, Navigatie, Stoelverwarming en meer.

Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl

Onderhoud:

Op 27-06-2015 bij 20.662 km.
Op 28-07-2016 bij 27.822 km.
Op 07-06-2017 bij 41.785 km.
Op 12-07-2018 bij 57.755 km.
Op 05-11-2020 bij 75.637 km.
Op 07-10-2022 bij 85.815 km.
Op 21-10-2023 bij 108.198 km.

Huidige kilometerstand: 109.855 km.

Fabrieksopties:

42211 Rijassistent-systeem Adaptive onderstel (DCC)
41150 Rijassistent-systeem Automatische afstandsregeling (ACC) met Omgevingsbewakingssysteem (Front assist)
24052 Radio-ontvangst digitaal (DAB+)
31900 Stoelen: Sportstoelen
29500 Stoelverwarming voor
69098 Stuur (Leer) met Multifunctie en Schakelfunctie (R-Line)
72505 Accu 69 Ah
14805 Antenne-diversiteit
24151 Audiosysteem Composition Media (Touchscreen, Radio/CD-speler, MP3, Bluetooth)
> 14805 - Antenne-diversiteit
27607 Bagagenet
39688 Bagageruimtevloer hoogteverstelbaar
22202 Beglazing achter verduisterd (65 %)
37205 Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat
> 19101 - Ruitenwisser met Regensensor
15812 Buitenspiegel Chroom mat
15702 Buitenspiegel convex, rechts
2751 Business-pakket Premium met Navigation
> 24151 - Audiosysteem Composition Media (Touchscreen, Radio/CD-speler, MP3, Bluetooth)
> 14805 - Antenne-diversiteit
> 25817 - Navigatiemodule Discover Media (voor Audiosysteem)
> 26708 - Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol)
> 26712 - Snelheidsbegrenzersysteem
> 37205 - Beschermingssysteem voor inzittenden pro-actief
10004 Carrosserie: 4-deurs
25261 Chrome inleg Raamopenerschakelaar / Spiegelverstelling
26708 Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol)
> 26712 - Snelhe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie