vorige 21 van 35.595 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion / DEALER ONDERHOUDEN

€ 46.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.127 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion / DEALER ONDERHOUDEN


€ 46.500,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.127 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mijnautocentrum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Alfred Nobelstraat 18
Postcode 2665 KZ
Plaats Bleiswijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28279235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mijnautocentrum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De auto rijdt en schakelt goed. Ziet er zowel van binnen als buiten zo goed als nieuw uit. Voor meer info neem gerust contact op.

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion / DEALER ONDERHOUDEN


- Kenteken: P-527-JD
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 22-07-2025
- Tellerstand: 41127 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DNF
- Vermogen: 235 kW / 320pk
- Ledig gewicht: 1454 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 429 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Airbag pakket

- Bots herkenning en activatie
- Zij airbag(s) achter

Pakket: Assistentie Pakket

- Parkeer assistent

Pakket: LED lichtpakket

- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Matrix LED koplampen

Pakket: Performance Pack

- Dakspoiler

Pakket: Winter pakket

- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 18"
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Velours bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Buitenspiegels in afwijkende kleur
- Centrale a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie