Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion | Pano| Dodehoek| Carplay
€ 44.995,-
Bouwjaar | 18-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.667 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.667 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KHAN Premium Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Huchtstraat 3 |
Postcode | 1327 EA |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5342343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Referentienummer: 71
Productienummer: 71
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Zo meenemen tegen een scherpe groothandel rijklaarprijs! Indien het een jong gebruikte auto betreft dan is de prijs inclusief fabrieksgarantie.
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KHAN 5-sterren pakket (€ 945 meerprijs): Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor het uitgebreide KHAN BOVAG+ verzekering.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 jaar APK, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof
- KHAN Premium Pakket - 2 jaar onderhoud (€ 1.245 meerprijs): Kies voor ultieme zekerheid, volledige BOVAG garantie en 2 jaar onderhoud is inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar APK, 2 jaar onderhoud inbegrepen, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.