vorige 23 van 35.446 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion

€ 48.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.456 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion


€ 48.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.456 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Park Amsterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres klokkenbergweg 6
Postcode 1101 AS
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10540003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoparkamsterdam.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.451 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.030 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Informeer naar de full operational lease-mogelijkheden

Auto wordt verkocht in opdracht van klant. Consignatie verkoop

Van een Volkswagen GOLF, zoals deze hier, mag u verwachten dat hij voldoet aan al die typische VW-eigenschappen: degelijke bouw, stijlvolle vormgeving, techniek van topniveau en uitstekende rijeigenschappen. Die eigenschappen heeft hij dan ook, en nog veel meer. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze GOLF duidelijk te zien is. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van de viercilinder motor van deze sportwagen. Het lederen interieur ademt een weelderig gevoel, terwijl met één druk op de knop licht en frisse lucht binnenkomen door het elektrisch bediend glazen panorama dak. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Vergeet halogeen; deze koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-technologie met maximale lichtopbrengst zonder de tegenligger te hinderen. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. De uitrusting van deze Volkswagen is met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor behoorlijk compleet.

De geavanceerde technologie in deze Volkswagen is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Hou de weg in het vizier! De head-up display zorgt dat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie