vorige 251 van 7.767 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI TCR, Full option, 26000km, BTW aftrekbaar

€ 34.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-04-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.000 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI TCR, Full option, 26000km, BTW aftrekbaar


€ 34.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-04-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.000 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ga-rant bvba
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenweg op Diest 17
Postcode 2300
Plaats Turnhout
Land België
GSM +32 (0)496 - 121204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ga-rant.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer propere VW GOLF GTi TCR van 04-2019 met 26000km met onderhoudshystorie van 1ste eigenaar in absoluut nieuwstaat!

Volkswagen garantie tot 03-2024

100% Ongevalvrij en schadevrij!

Tornado rood met zware stof

1984cc, 213kw, EURO 6

Alu velgen 19" Reifnitz
Achteruit rij camera
Adaptieve cruise controle
Airbags 7 stuks (inkl knieairbag)
Automatisch inparkeren
Arm steunen
Apple CarPlay
Android auto
APP connect
Blind spot assist
Boord computer
Climatronic 2 zone's
DCC drive mode select
Dynamische pinkers
Dynamische bochten verlichting
Elek ramen en spiegels
Elek inklapbare spiegels
Dual LED koplampen
Keyless-Go
Lane assist
LED dag rijverlichting
Licht sensor
Multistuur in leder
Panorama dak
Radio-C.D Box
PDC voor en achteraan
Radio Discovery Pro zonder draaiknoppen
Regen sensor
Privacy glas achteraan
Verkeersbord herkenning
Virtual Cockpit
Zetelverwarming
Zelf dimmende spiegel
Zwarte dakhemel
Enz

Prijs is incl btw, btw aftrekbaar voor zelfstandigen, prijs netto is 28720€

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie